joi, 10 aprilie 2008

Trei doamne si toti trei

Multă agitaţie şi mult zgomot pentru nimic în tabara PSD. De ceva timp urmăresc spectacolul jenant din tabara social democrată. Cu niciunul dintre ei nu au şanse să caştige Primaria Bucureşti.

Sorin Oprescu- încearcă pentru a treia oara rolul de candidat la Primaria Capitalei, dupa cele doua eşecuri pe care le-a suferit: unul în campania din 1998, al doilea în 2000 speră ca a 3a oara să fie cu noroc, în caz contrar Sorin Oprescu s-ar alege cu o imagine şifonată sau chiar cu retragerea lui de pe scena politică

Miron Mitrea -a fost cercetat de procurorii DNA în perioada 2001-2004 pentru că ar fi fost mituit cu lucrările de renovare şi extindere la vila mamei sale din Baneasa; a avut întocmit dosar penal pentru contractul autostrazii Bechtel şi a fost acuzat de presă de drenarea banilor publici spre înfiinţarea postului de televiziunea MTC Constanţa.

Marian Vanghelie-încă mai învaţă să conjuge verbul “ a fi”. Îmi imaginez cum ar suna discursul lui în campania electorală:

“S-a tranşat această problemă şi, odată cu tranşarea acestei pro­bleme, s-a rezolvat şi problemele noastre interioare”. “Nu m-am bătut cu nimenea. Nici nu mă gândeam atunci că voi ajunge astăzi mare catindat la primărie.” Cine nu are loc de mine... nu mă interesează... să se înghesuieşte!” “Eu nu am nevoie de unanimitate în tot partidul”. “Deci prezenţa mea e datorită stării Bucureştiului în care ne aflăm.” “ Pe mine mă recomandă foarte multe calităţi” si “mă simt exact cum n-ar trebui să mă simt” uneori insa “sunt atât de nervos şi de supă­rat, încât nu vorbesc decât adminis­trativ” dar “sunt convins că ceea ce o să le propun bucureştenilor o să aibă încredere în mine”, “sunt lucruri pe care trebuie făcute.”

Cu mai puţin de două luni înainte de primul tur de scrutin PSD încă se mai întreabă care este cea mai bună alegere, vorba Adrianei Dutulescu de la ziarul Cotidianul :
“Vanghelie renunţa la candidatura, dar numai cu o condiţie: să candideze Mitrea. Miron Mitrea vrea să candideze, dar numai dacă nu candidează Sorin Oprescu ca independent. Oprescu nu renunţa decît cu condiţia să renunţe Vanghelie.”

Iar ca spectacolul să fie complet PSD….

“Mircea Geoana nu-l vrea pe Adrian Nastase. Adrian Nastase nu-l sufera pe Viorel Hrebenciuc. Viorel Hrebenciuc nu-l sustine pe Miron Mitrea. Miron Mitrea nu-l inghite pe Titus Corlatean. Titus Corlatean nu-l agreeaza pe Liviu Dragnea. Liviu Dragnea nu-l tolereaza pe Victor Ponta. Victor Ponta nu vrea sa auda de Marian Vanghelie. Marian Vanghelie nu-l place pe Cristian Diaconescu. Cristian Diaconescu s-a saturat de Mircea Geoana. Mircea Geoana n-are incredere in Miron Mitrea. Miron Mitrea nu-l mai vrea pe Liviu Dragnea. Liviu Dragnea nu-l sufera pe Ion Iliescu. Ion Iliescu s-a saturat de Mircea Geoana. Mircea Geoana are probleme cu Ion Stan. Ion Stan nu vrea sa auda de Dan Nica. Dan Nica nu prea conteaza” (Cristian Şuţu)

Niciun comentariu: