marți, 15 aprilie 2008

7 zile, 5 piese de teatru, un concert, o expoziţie de fotografie şi o carte ( 2 )


Concert Ada Milea. Un spectacol greu de incadrat, un soi de concert, un soi de piesa de teatru, o auto-satira romaneasca.

Expozitie de fotografie...

Am avut placerea sa vad saptamana trecuta expozitia de fotografie de la Casa de Cultura „ Mihai Ursachi”. Cinci tineri fotografi, absolvenţi ai cursului de artă fotografică ţinut de maestrul Ioan Matei Agapi şi-au făcut debutul.

Temele tratate de studenti sunt destul de accesibile pentru privitorul de rand, ei abordează mai multe genuri - de la fotografia de presă, la cea de modă... de la portret la peisaj. Oameni, natura, obiecte, culoarea sunt doar cateva teme surprinse din unghiuri diferite pentru a da unitate compozitiilor fotografice .

Fotografiile sunt semnate de Gabriela Carp, Sabin Chiuşdea, Sebastian Bejan, Vali Răutu şi Iulian Sandu.



Istoria iubirii

Am cumparat romanul „Istoria iubirii” cu o anumita retinere, titlul mi-a lasat impresia ca e una din acelea carti siropoase, o telenovela transpusa pe hartie. Totusi, dupa ce am terminat de lecturat cartea pot afirma cu certitudine ca mi-a placut, as reciti-o cu drag oricand.

Nu-mi propun sa fac o recenzie, sunt doar cateva impresii.... E un roman de dragoste sincer, simplu si in acelasi timp dens, din care aflam mai multe despre sentimente aparent obisnuite:singuratate, prietenie, remuscari, dorinta, tristete, bucurie...

”Istoria iubirii” te pune pe ganduri datorita ideilor din ea si a personajelor atat de diferite. Un roman scris intr-un fel aparte.


Un comentariu:

andrei spunea...

hah... tocmai am citit si yo saptmana trecuta "istoria iubirii"... dar am ales doar un citat... pentru ca mi;a placut foarte mult... si pentru ca n'am vrut s'o comentez :)

http://andreiaciobanitei.blogspot.com/2008/04/istoria-iubirii.html