luni, 24 martie 2008

Jogging

Intr-un interviu in Evenimentul, Dan Puric spune: „De mii de ani poporul asta face jogging. Dupa moarte lui Decebal am alergat spre Roma, dupa aia am alergat spre Inalta Poarta. A urmat alergarea spre Paris, Londra, apoi Moscova…Acum alergam spre Occident. Nu stiu ce face poporul asta dar este intr-o continua alergare de mii de ani…”

Cred ca atinge un pic problema mentalitatii intalnita in Romania. Am ajuns la concluzia ca noi romanii cautam mereu binele in alta parte decat in propriul nostru habitat, suntem o natie confuza , mereu frustrata. Nu suportam ce se intampla in jurul nostru, ne-am saturat sa vedem mereu oameni tristi, superficiali, suparati, ne-am saturat sa vedem orase murdare, gri, fara pic de viata in ele, dar in acelasi timp nu facem nimic sa schimbam situatia.

Romanul e prea plin de el, are personalitate, dar viata ii este condusa de sintagama „ce-o sa zica lumea” , romanul se pricepe la toate, romanul e mereu interesat de capra vecinului.

Suntem un popor care deschide televizorul ca sa vada stirile de la ora 5 si care e mereu in cautarea Elodiei. Fugim dupa scandal, senzational, suntem dornici sa ne imbogatim pe spatele altora si nu suntem in stare sa facem curat nici in ograda proprie, in schimb stim sa cerem...credem ca totul ni se cuvine si daca e gratis cu atat mai bine.

Dam mereu vina pe mentalitate, suntem vesnici nemultumiti si ne amagim ca „va fi bine” , ne ascundem identitatea... suntem lipsiti de perspectiva si alergam spre o directie trasata de altcineva.

Azi sunt mizantropa....

Niciun comentariu: