miercuri, 26 martie 2008

D'ale internetului


„Rasfoind” blogosfera am dat peste site-ul stapanulcuvintelor.ro. Acest site iti da posibilitatea de a cumpara cuvinte care sa-ti reprezinte blog-ul, site-ul, etc. Altfel spus un nou tip de spam. Dau 5 euro ( + TVA ) pe un cuvant si de fiecare data cand da cineva click pe el, va fi directionat automat pe site-ul meu. Vom ajunge ca sensul cuvintelor sa fie schimbat, sa capete alta conotatie si sa asociem cuvintele cu diverse site-uri, produse, persoane. Ideea este preluata de la irlandezi, numai ca la ei cuvantul se vinde cu 1$ , sa inteleg ca limba romana are mai putine cuvinte si trebuie sa vindem la un pret mai mare pentru a obtine un profit mai bun ?

Imi imaginez cum arata un anunt in ziar: “Oferta speciala! Cuvinte de vanzare, 5 euro bucata! “ iar mai jos alt anunt “Super oferta! Vand pamant pe luna.”

Cred ca merita sa-mi deschid si eu o astfel afacere. As putea sa vand litere, numere sau zilele din calendar. As putea sa vand si sperante, ganduri …le trimit direct pe card.

Un alt tip vinde reclama pe site-ul lui, site in care transmite video, cum sta el in pat si doarme.

Gradina Domnului e mare....

Un comentariu:

LaMultiAniMinu spunea...

Maine ar putea fi prea tarziu...

Tu ce ai sa-i spui?

http://lamultianiminu.blogspot.com/