miercuri, 4 februarie 2009

Vreau sa va doara

Tot citind in presa despre criza, buget... mi-am adus aminte de un editorial din Business Magazin care mi-a placut foarte mult.

Inainte de a scrie acest text i-am ascultat pe cei de la Parazitii, care mi-au furnizat si titlul, dar si starea necesara pentru a scrie. Iar ideea mea si a titlului este simpla: mi-as dori ca noi, romanii, sa nu ratam criza aceasta. Sa ne doara astfel incat sa stim cum este atunci cand este intr-adevar rau. Putand face comparatiile, in viitor vom actiona, cel putin doua sau trei generatii, pentru a ne feri de astfel de situatii. Plastic vorbind, mirosul grajdului ne va face sa apreciem la justa valoare, sa cautam parfumul, iar un deget invinetit ne va ajuta sa ne pastram bratul intreg.

Ideea mea de abordare a crizei difera in mod fundamental de ipocriziile cu “consuma produse romanesti”, asa cum solutia propusa de Rauh si Zingales pentru producatorul de automobile american, adica intrarea sub protectia legii falimentului, nu inseamna ca profesorii nu sunt niste buni americani, ci faptul ca sunt niste americani lucizi. Continuarea...

Niciun comentariu: