duminică, 6 decembrie 2009

Azi votez pentru mine!


Am auzit de multe ori in acesta campanie ca Traian Basescu nu e acelasi din 2004, poate ca nici noi romanii nu mai suntem la fel ca in 2004. Ne-am schimbat destul de mult in ultimii ani pentru ca si Romania de azi este destul de departe de Romania de acum cinci ani. Romania a intrat in N.A.T.O., a aderat la Uniunea Europeana. Leul romanesc si-a schimbat puterea pe 1 iulie 2005. Am castigat 9700 de km2 din platforma continentala. Avem cota unica si o presa libera poate mult prea libera. Am obtinut postul de Comisar European pentru Agricultura. Avem vot uninominal. Acestea sunt doar cateva din lucrurile care au schimbat Romania. Oricat de carcotasi am vrea sa fim trebuie sa recunoastem ca pentru toate acestea un mare merit il are Presedintele Traian Basescu.

Campania electorala a fost grea dar am descoperit multe in aceasta perioada. Am vazut actori care au tras cortina peste principii si s-au mutat pe scena politica sa joace un rol ce nu li se potriveste, am vazut cum un poet se poate transforma peste noapte in clovn. Emisiunile TV au devenit instante de judecata, jurnalistii au dat sentinte. Analisti avizati si neavizati au fost omniprezenti la televizor si au facut front comun impotriva lui Traian Basescu. Campania electorala a fost de fapt campanie anti-prezidentiale.

M-a obosit tensiunea mediatica, m-a revoltat decizia lui Crin Antonescu de a-l sustine pe Mircea Geoana. Liderul PNL a tradat principiile de dreapta si voturile a doua milioane de romani. Pactul lor de la Timisoara a trezit din amortire constiinte si amintiri iar Geoana a confirmat inca o data ca nu-si poate depasi conditia de prostanac.Sunt multe de spus, de analizat dar nu stiu cat mai conteaza acum.

Azi votez pentru mine si pentru cei dragi mie. Votez pentru realitatea mea.

Optiunea mea pentru Traian Basescu este una obiectiva si categorica.






Un comentariu:

cristi cioanca spunea...

Votez pentru mine, dansez pentru tine !
Sa dea Domnul sa conteze faptul ca 2 mandate reprezinta maximum posibil si ca, de aceasta data, se vor vedea rezultatele..., ca vor fi memorate prioritatile si va exista vointa si putinta de a a le rezolva !
...parca-mi pare rau dupa ceea ce credeam ca inseamna activitate de partid; raman insa la ideea ca cei realizati profesional reprezinta solutia...