luni, 26 octombrie 2009

In vizita la Bruxelles














Grand Place- centrul istoric al orasului. Marea Piata m-a cucerit prin unitatea arhitecturala. A fost aproape in intregime distrusa de francezi in 1695, dar apoi a fost reconstruita de catre breslele orasului in mai putin de cinci ani.

In Grand Place se afla o serie de case de bresle.Printre ele: Casa Berarilor, Casa brutarilor, Casa Comerciantilor de aur, Casa Marinarilor,Casa Comerciantilor, etc.



Hotel de Ville este considerat a fi una dintre cele mai frumoase primarii din Europa.



"Casa regelui" -numai ca nu a stat niciodata vreun rege in aceasta cladire. Astazi gazduieste Muzeul Orasului Bruxelles.



"Tin" in palma statuia lui Charles de Lorraine.



Benzile desenate, pentru care belgienii au o adevarata pasiune.



Manneken Pis. Legenda spune ca baietelul a salvat orasul de la un mare incendiu facand exact ce se vede in imagine :)



Manneken Pis de ciocolata.




Expozitie de fotografie. Am gasit si doua fotografii din Romania.







Prin Parlamentul European...









Delirium Cafe ( a intrat in Cartea Recordurilor deoarece are 2004 tipuri de bere- cele mai multe din lume )

Nu am riscat sa consum berea Trappis,care este foarte puternic alcoolizata (contine intre 8 si 11,5% alcool). Am incercat doar berea cu aroma de fructe - Kriek-cirese :)




Mi-a placut Bruxelles-ul pentru ca este un oras al contrastelor,capitala a ciocolatei, a berii, a benzilor desenate. Un oras cosmopolit cu o lumea pestrita. Stradutele din centrul vechi au un farmec aparte dar la fel de mult impresioneaza si zgirie–norii. Bruxelles este si capitala a stilului art nouve insa eu am ramas surprinsa de cladirile dichisite in stil baroc.


P.S. : Multumesc Elena!

Niciun comentariu: